Jees eli isäntä meni autokouluunsa eilen ja mä & Reiska lähdettiin lenkkeileen Karkkilaan. Tosin ensin mentiin jäätelökioskille, jossa oli myyjänä oikein mukava nuori neitonen, joka ihastui Reiskan ihanaiseen ulkonäköön niin paljon, että teki mulle jättipallon normipallon hinnalla. Olin vähän otettu ja samalla ihmeissäni tämmösestä ihastelusta.

Syötiin jäätelö ja sit keksin soittaa yhdelle kaverilleni, jota en oo sitten nähny helmikuun jälkeen...Oli kotosalla tyttärensä kanssa ja kävelin sitten Reiskan kanssa sinne. Siellä se aika sitten menikin rattosasti jutellen ja kuulumisia kuunnellen. Kaverin tytär, Venla 4 vee, tuli jossain vaiheessa terdelle, missä me istuttiin, alushoususillaan. Rakastui Reiskaan silmittömästi. Luuli jotenkin taas, että mä toin niille koiran. Oli vähän loikkaantunut kun selitin, että Reiska on mun ja mun se tulee olemaankin ;)

Reiskan käytös kuitenkin oli semmosta, että piti oikein kirjottaa blogiin merkintä. Tyyppihän ei suuremmin oo koskaan välittäny lapsista eli reagoi niihin niin kuin niitä ei olisikaan. Toki tottelee, jos lapsi käskee Reiskan tehdä jotain eli ilmeisesti kuitenkin tajuaa niiden olevan ihmisiä ja kunnioittaa niitä. Lapsikokemuksia on kuitenkin tosi vähän. Ollaan sitten lasten seurassa oltu vähän tarkkoina Repen kanssa kun ei tiedä miten se reagoi, jos sitä joku joskus ärsyttää enemmän.

Meidän naistenmies...Ei voi muuta sanoa...Reiska rakastu Venkulaan ihan täysin. Venla osasi kohdella Reiskaa hienosti ja Reiska varmaan sitäkin arvosti. Makoilivat maassa vierekkäin ja välillä Reiska nuoli Venlaa siinä kai puol tuntia ja tyttö makaa maassa, kihertää ja nauttii koiran kanssa olemisesta. Itekkin siinä pysty rentoutuun ja nauttiin näiden kahden hauskanpidosta. Sitten Venla keksi, että märkänä voi mennä kukkapenkkiin kierimään. Voi että oli multanen mukula kun se sieltä tuli...Näin parhaaksi lähteä äkkiä hiippailemaan muualle ennenko mua tai Repee aletaan syyllistämään...Ihan viattomiahan me...En mäkään ollenkaan yllyttäny... ;)

Siitä matkasimme kaupalle ja pistin Reiskan aitaan kiinni ja käskin olla siinä. Olin kaupassa ehkä 10 minuuttia ja siinähän se könötti ihan tyytyväisenä samalla paikalla. Mitään häiriöö ei kyllä varmaan ympäristössä ollut, oli sen verran hiljaista siihen aikaan. Sitten ei muuta kerettykään puuhastelemaan, mutta katotaan jos tänään harrastettais uudemman kerran maaseutumatkailua =) Jäi paljon juttuja tekemättä mitä olin suunnitellu tekeväni...

Kotona kun oltiin jo sängyssä menossa nukkumaan Reiska makasi meidän välissä ja Rane rapsutteli sitä. Alkoi kuulua hassu ääni. Voitte kuvitella äänen, kun yhdistätte kissan kehräyksen ison koiran suuhun... Eli siis meidän Repe kuulosti kehräävältä kissalta... =) Ihana ääni, taisi mies olla tyytyväinen päivään! =) Harmi kun ääntä ei kestänyt kovin kauaa eikä sitä saanut sillä hetkellä sitten mihinkään taltioitua.