Perjantaina ennen Azorien reissua (tämä on kirjoitettu reissun jälkeen) olin Tuksun kanssa pentukurssilla. Ensin Tuksu sai vähän leikkiä toisen pennun ja isomman aikuisen koiran kanssa ja hyvin meni sinänsä, tosin Tuksu on edelleen vähän liian vauhdikas ja raju muiden pentujen mielestä.

Pentukurssilla harjoiteltiin rauhoittumista, luoksetuloa ja muita perusjuttuja ja nehän meni tosi hyvin, tosin luoksetulossa vähän unohti, että mäkin olen olemassa... ;-) Olin tosi ylpeä Tunkin keskittymisestä ja tekemisestä ja saatiin kurssin vetäjältäkin paljon positiivista palautetta! :)

Pentuilun jälkeen pieni tauko ja sitten olikin näytelmäkurssin vuoro. Tunkki oli jo vähän väsynyt, mutta jaksoi seistä pönöttää superhienosti, näytti hampaat vieraalle ihmiselle saman lailla kun mulle (tässä on vielä pientä treenaamista) ja juoksi ihan sairaan hyvin mun vierellä (tosin supernamien avustuksella). Kurssin vetäjä kysyikin, että mitä mä oon Tunkille tehnyt kun se on niin hienosti. :) Kyllä Tunkki osaa kun Tunkki haluaa :) Olin tosi hyvillä mielin koko loppuillan kun neiti yllätti niin positiivisesti.