Perjantaina olin etätöissä ja pääsin näin ollen aikaisin kotiin, jossa en kauaa kerennyt viihtymään kun mentiin Reiskan kanssa tokoilemaan Minnan ja Katin seurassa. Reiska otti ruutua, ensin vietiin yhdessä lelu, sitten Minna heitti lelun ja kolmannella kerralla vietiin taas yhdessä lelu. Joka kerta ihan super! :)

Kaukojen istumaan nousu ja seisomaan nousu hienoja! :) Luoksetulon maahan-stoppia otettiin kertaalleen, aika paljon tuli eteenpäin. Näitä pitää harjoitella. Reiska oli ihan vireessä, haukahtelikin välillä mennessään ja tehdessään. JEEJEE! :) Loppuun paikallamakuu, mä olin näkyvissä ja sehän meni hyvin. Kivat pikatreenit mun osalta, kiitos treeniseuralle! :)

Iltasella Minna & Sakke tulivat vielä piipahtamaan ja Minna otti Reiskalta tikit pois, tosin Reiska oli ilmeisen oma-aloitteisesti ottanut yhden pois omin lupinensa...Kiitos Minna suuresti avusta!! Ihanaa kun on "hoitohenkilökuntaa" lähipiirissä.

Lauantaina isäntä meni vaihtamaan gummeja autoonsa mun vanhemmille ja me mentiin Reiskan kanssa mukaan. Tokoilun merkeissä sujui se gummien vaihtoaika. Otettiin nyt ruutu ekan kerran niin, että siellä oli lelu valmiina. Sinnehän se Reino juoksi eli selkeästi tietää mikä juttu ruutu on, JEEJEE! :) Otettiin myös niin, että vietiin lelu yhdessä.

Luoksetulon maahan-stoppia otettiin ja edelleen tulee eteenpäin, lisää treeniä siis vaan. Liikkeestä istumista ja se oli mun mielestä 9:n arvoinen suoritus kun taas metallinouto oli täys kymppi! :) Tunnaria piiloteltiin pari kertaa ja hyvin löytyi vaikka kätkin oikein kunnolla. Kaket oli edelleen mainiot.

Reiska oli edelleen mainiossa vireessä ja tässä vähän todistusaineistoa asiasta:

Merkillä

Terve mies

Mä en sit vaan kyllästy ottamaan kuvia miekkosen pääkopasta :)

SyysReino!

Kuvassa näkyviä vetoleluja väkertelin koko viikonlopun, tosin nämä uudet ovat kelta-mustia. Ampparimalleja siis. Kuvassa on myös todistusaineistoa siitä, että Reiska on seonnut päästänsä. Se ei ole ikinä ennen ollut kiinnostunut leikkimään muiden kuin minun ja joskus isännän kanssa. Lauantaina tuossa lelun toisessa päässä oli äitini ja miekkonen kiskoi ihan tosissaan lelua äipältä! Äippä rulettaa! :) Reinon mielestä oli myös superkivaa kun äippä heitteli tuota lelua sille. Minä äimistelin vaan vieressä.

Väkisinkin tulee kyllä mieleen, että onkohan palleissa ollut jotain vialla kun Reiska on niin muuttunut mies..?!

Eilen puolestaan menetin hermoni Tuksuun, joka oli koko viikonlopun esitellyt äänilajejaan kuuluvasti ja usein. Neiti koittaa pomotella koko perhettä ja ilmoittaa mielipiteensä asiaan jos toiseenkin...KILJUMALLA!

Otin neidin mukaan ja haettiin mun äippäkin messiin ja mentiin Torronsuolle kävelemään. Siellä sitten käveltiin parisen tuntia ja 7 kilometriä. Pääosin pitkospuilla. Neidin mielestä ihan superkivaa, tosin vieraille ihmisille piti ensin jostain syystä pöristä, mutta saattoi johtua siitä, että kaikilla oli huppu päässä. Neiti myös kohotti kuntoaan kirmaamalla välillä suossa ja oli se sitten märkäkin kun päästiin autolle! Kerrassaan hieno reissu ja pitkästä aikaa neiti oli tosissaan hyvin hyvin väsynyt illalla eikä jaksanut kiukutellakaan mistään.